top of page
Primanets tekniker kravler op i en sendemaste

Primanet's gode support

Har du problemer, så følg rækkefølgen på denne side

Driftstatus

  • 159,- /md lyder for billigt: Hvor går I på kompromis?
    Du har ret, det lyder ALT for billigt. Men grunden er dog helt enkel. Primanet er en ukommerciel og almennyttig forening. Primanet eksisterer altså ikke for at tjene penge, men for at: "Levere højhastigheds bredbånd og internetbaserede tjenester på rimelige vilkår for alle". Overskuddet fra vores aktiviteter går hvert år til at blive bedre og bedre !
  • Trådløst bredbånd: Er det lige så godt som Fiber?
    Det synes vores mere end 4500 medlemmer. Faktisk oplever vi ofte, at medlemmer, der får mulighed for fiber og derfor skifter over, kommer tilbage til os, så snart deres bindingsperiode hos fiberudbyderen slutter. De 3 typiske grunde, de giver for at vende tilbage, er: Mere stabil forbindelse Bedre service Meget lavere pris
  • 100 Mbit: Er det nok til en hel familie?
    100 Mbit lyder måske ikke af meget sammenlignet med 500 Mbit eller 1000 Mbit. Men 100 Mbit er rigeligt til at: Se 4 HD-video streams Surfe Spille online spil – SAMTIDIGT. Hjemmets WIFI-opsætning kan dog være en flaskehals. Derfor får du altid et GRATIS eftersyn, når du bestiller Primanet. Så kan du være sikker på, at dit WIFI også kører optimalt. Der er altså ingen grund til at betale i dyre domme for 500 Mbit eller 1000 Mbit.
  • Installation: Er det noget I gør, eller skal jeg selv?
    Lige så snart du bestiller, finder vi en dato, hvor en af vores dygtige teknikere kommer ud til jer og sætter ALT op. Vi sikrer, at alt er i orden, så jeres nye internet er tiptop. Vi kører ikke, før alt er, som det skal være. Vi kører ikke, før alt er, som det skal være.
  • Leveringstid: Hvor hurtigt kan jeg komme i gang ?
    Typisk vil du få besøg af en af vores dygtige teknikere, der sætter det hele op og får det til at køre inden for en uge. En sjælden gang kan det tage lidt længere tid. Men vi lægger vægt på - og har ry for - at være super hurtige!

Sådan kontakter du Supporten

Vores arbejdsform i Supporten er, at vi dagen igennem løbende tjekker for indkomne beskeder og opkald. I perioder kan der være travlt, og derfor en kø. Du bliver betjent så hurtigt som muligt, og hvis du kontakter os inden for åbningstiden, får du kontakt samme dag.

Ringer du til os, vil du ofte opleve at vi ikke svarer. Vores system registrerer dit opkald, og vi ringer tilbage når det bliver din tur.

I weekenden og på helligdage holder vi også øje med nettet. Vi tjekker også for beskeder til Supporten. Men regn med, at vi prioriterer den bedste oplevelse for alle, og at du som oftest først bliver kontaktet næstkommende hverdag

Send en besked nu
via supportformularen 

Det er nemt og hurtigt,
og det virker også udenfor åbningstiden.

​Klik på knappen herunder for at åbne formularen

Send en mail til support@primanet.dk

At skrive en mail er oftest en bedre måde at bede om hjælp på.

Husk, at detaljer om problemet er meget vigtige for at vi kan hjælpe bedst muligt.

Ring til
7020 0605

Vi er ved telefonen på hverdage
Man-tors fra 8 - 16
Fre fra 8 - 13

Husk ikke at have din telefon på lydløs, hvis du ringer til os.

bottom of page