top of page
Primanets tekniker kravler op i en sendemaste

Primanet's gode support

Har du problemer, så følg rækkefølgen på denne side

Driftstatus

Spørgsmål og svar - vælg en kategori

Sådan kontakter du Supporten

Vores arbejdsform i Supporten er, at vi dagen igennem løbende tjekker for indkomne beskeder og opkald. I perioder kan der være travlt, og derfor en kø. Du bliver betjent så hurtigt som muligt, og hvis du kontakter os inden for åbningstiden, får du kontakt samme dag.

Ringer du til os, vil du ofte opleve at vi ikke svarer. Vores system registrerer dit opkald, og vi ringer tilbage når det bliver din tur.

I weekenden og på helligdage holder vi også øje med nettet. Vi tjekker også for beskeder til Supporten. Men regn med, at vi prioriterer den bedste oplevelse for alle, og at du som oftest først bliver kontaktet næstkommende hverdag

Send en besked nu
via supportformularen 

Det er nemt og hurtigt,
og det virker også udenfor åbningstiden.

​Klik på knappen herunder for at åbne formularen

Send en mail til support@primanet.dk

At skrive en mail er oftest en bedre måde at bede om hjælp på.

Husk, at detaljer om problemet er meget vigtige for at vi kan hjælpe bedst muligt.

Ring til
7020 0605

Vi er ved telefonen på hverdage
Man-tors fra 8 - 16
Fre fra 8 - 13

Husk ikke at have din telefon på lydløs, hvis du ringer til os.

bottom of page